Jag önskar en TV-sekvens från mordnatten.

20.10.2013. Till Sveriges Television, bildbeställningen.
Jag beställer nedanstående bildsekvens:
Under mordnatten den 28 februari 1986 såg en trovärdig uppgiftslämnare på sin TV i bostaden, i en extra Rapportsändning, hur Ingvar Carlsson kom ut från Rosenbad och vid en improviserad presskonferens redovisade sina intryck av denna kväll då Olof Palme just mördats.
Enligt uppgiftslämnaren har den aktuella bildsekvensen visats endast då, i direktsändning, och sålunda aldrig kommit att sändas i repris.
Jag önskar alltså denna sekvens, inspelad på dvd. Bilägg räkning! Uppstår någon tveksamhet ber jag SVT ringa mig. Jag uppskattar omedelbar handläggning.
Kollegial hälsning

Sven Anér, Karlsrogatan 85 A, 752 39 Uppsala. 018-15 12 79.

2 kommentarer:

  1. Den finns ju på SVT play. Vad är det som händer, börjar du bli gammal Sven? Du måste hänga med lite i det nya..

    SvaraRadera
    Svar
    1. anonyma fjantar kan ju bistå med länk då isåfall, om dom vill bli tagna på allvar..

      Radera

Läs sidan "Om kommentarer"